اخبار

پایش استانی معاونت بهداشتی در شهرستان صحنه در حال برگزاری است

پایش استانی  معاونت بهداشتی در شهرستان صحنه در حال برگزاری است
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان صحنه در این پایش که به ابتکار معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شده است تیمهای پایشگر از معاونت بهداشتی به همراه کلیه شهرستانهای استان به مراکز بهداشتی درمانی ،پایگاه سلامت و خانه های بهداشت که در غالب ده تیم سازماندهی شده اند اعزام و چک لیستهای طراحی شده مربوط به واحدهای مختلف را تکمیل می نمایند.

در ابتدای این همایش سرپرست شبکه بهداشت ودرمان صحنه ضمن تشکر از حضور تیمهای حاضر که از سراسر استان در این همایش حاضر شده اند گفت : دراین همایش استانی شبکه بهداشت صحنه بعنوان اولین شهرستان روند پیشرفت برنامه های طرح  تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را مورد ارزیابی قرار می دهند .

دکتر هوشنگ بهاری  در ادامه ضمن ابراز خرسندی از این بازدید افزود : هر خدمت یک فرایند است لذا اگر مشکلی پیش آید منشاء فرایندی دارد نه سیستماتیک و از طرفی پایش و کنترل بخش مهمی در مدیریت است که  به نوعی علم وهنر بررسی روند کار بر اساس استاندارها است .

وی در ادامه ضمن تشکر از دکتر شکیبا گفت : ایشان از سرمایه های ارزشمند مدیریتی علوم پزشکی کرمانشاه می باشند چرا که مدیریت هر مجوعه ای که به ایشان سپرده می شود در آن مجموعه تحول اساسی ایجاد می گردد  و سیستم را به سمت آن ایده آلهایی که وجود دارند حرکت می دهند.

fdsad


hfhd 

ddsd    


wtrw 

 twt  

wtw  

tgwrwr  

   tw    

یبسی


یبس
 

rgr 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید