اخبار

برگزاری مراسم تقدیر از کارگزاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

برگزاری مراسم تقدیر از کارگزاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
این مراسم با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و مدیر حراست برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران،  حامد بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن خیر مقدم و تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گزارشی از  عملکرد مجموعه روابط عمومی دانشگاه ارائه نمودند. 

 دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه در جمع اعضای روابط عمومی گفت: خوشبختانه مجموعه روابط عمومی دانشگاه از بهترین ها هستند که تجربه و پختگی لازم را دارند و از زحمات تک تک آنها قدردانی می نمایم.

دکتر محمدی در ادامه گفتدانشگاه علوم پزشکی بزرگترین دستگاه اجرایی استان است که بیشترین مراجعین را در حوزه های مختلف دارد و این موضوع باعث می شود که نقش و اهمیت کار روابط عمومی نمایان شود. 

ایشان در ادامه افزودند: رسالت روابط عمومی اطلاع رسانی به موقع و سریع به ویژه در شرایط حساس است. در اپیدمی کرونا اگر اطلاع رسانی به موقع و سریع روابط عمومی نبود جان فشانیهای کادر درمان به اطلاع عموم مردم نمی رسید. 

در ادامه مراسم مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه، دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه، دکتر غلامی معاون دانشجویی فرهنگی و پیمانپور مدیر حراست دانشگاه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

روابط عمومی 1

روابط عمومی 2روابط عمومی 3

 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید