اخبار

بازدید رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و نماینده مردم شرق استان از بخش های مختلف بیمارستان دکتر معاون

بازدید رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و نماینده مردم شرق استان از بخش های مختلف بیمارستان دکتر معاون
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، دکتر محمدی رئیس دانشگاه به همراه دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع و غذا و دارو دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان دکتر معاون صحنه بازدید کردند.

 

 

پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان دکتر معاون صحنه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و نماینده مردم شرق استان در سالن جلسات فرمانداری جهت بررسی مسائل مربوطه حضور به هم رساندند. در ابتدای مراسم دکتر فریدون نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گزارشی از وضعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه و بیمارستان دکتر معاون ارائه نمودند. 

💢 در بازدید رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و نماینده مردم شهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور از بخش های مختلف بیمارستان دکتر معاون صحنه جهت بررسی وضعیت موجود مطرح شد:🔰 

 💠 دکتر رضایی نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی: از توجه ویژه رئیس دانشگاه به شرق استان سپاسگزارم، حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان صحنه برای بررسی و رسیدگی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان به طور قطع در ارتقاء سلامت شهرستان اثرگذار است. رسیدگی به کمبود نیروی انسانی به ویژه متخصص بیهوشی و جراحی داخلی و تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان صحنه از جمله مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است که خواستار پیگیری و رسیدگی به این مورد هستم. 

 

💠دکتر محمدی رییس دانشگاه: با توجه به بررسی مشکلات و مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان صحنه، موارد مطرح شده به طور کامل پیگیری خواهیم کرد. ارتقاء چارت تشکیلاتی بیمارستان تا پایان سال، رفع کمبودهای دارویی، خریداری دستگاه پرتابل رادیوگرافی، پیگیری مشکل کمبود نیروی خدمات و نگهبان و بهسازی و تجهیز مرکز فوریت های پزشکی شهرستان، مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت در دستور کار قرار خواهند گرفت. 

 
بازدید34
بازدید33

 
بازدی38
بازدید36

۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۲۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید