اخبار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت روز پزشک
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، دکتر فریدون نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرارسیدن اول شهریور سالروز تولد دانشمند بزرگ ایرانی بوعلی سینا و روز پزشک پیام تبریکی را منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

یکم شهریور ماه ، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا فرصتی است برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه جامعه پرتلاش پزشکی، تا تلاش های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم بوده است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

 به‌یقین تلاش برای زندگی بخشیدن به دیگران و کاهش رنج یک انسان ارزشمندترین کاری است که در قبال هم نوع می‌توان انجام داد و پزشکان باید بتوانند از این موهبتی که در اختیار آنان قرار داده‌شده به بهترین نحو استفاده کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی کشور و بالاخص پزشکان سخت کوش حوزه بهداشت و درمان شهرستان صحنه تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را خواستارم.

 

دکتر فریدون نوری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه

۱ شهریور ۱۴۰۲ ۰۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید