اخبار

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
دکتر فریدون نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف شهرستان به ویژه خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و رزمندگان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

دفاع مقدس یادآور فداکاری و جان فشانی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است. روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد. آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی شهداء و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس؛ فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف شهرستان صحنه به ویژه خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و رزمندگان تبریک عرض می نمایم.

 

دکتر فریدون نوری 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه

۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید