اخبار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان
دکتر فریدون نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.

 

 

 

 

متن پیام به شرح زیر می باشد: 

بسمه تعالی

نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه، پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که گرمابخش جهان و امید مستضعفان جهان است. نیمه شعبان، تجلی بخش شور و شعور انتظار منتظران برای تحقق حکومت امام زمان(عج) حکومتی مملو از عدل، قسط، دانایی و فضیلت است. امروز جهان تشنه معنویت و عدالت است و بشریت بیش از هر زمان دیگری، حکومتی فراگیر و عدالت گستر را بی صبرانه انتظار می‌کشد. چه مسعود و مبارک است روزی که جهان از فتنه انگیزی ها پاک شود و حکومت عدل الهی بر سراسر گیتی گسترش یابد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی بر زمین افراشته شود.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت و یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) را به همه هموطنان عزیز و همکاران و خانواده بزرگ سلامت کشور و همه منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

دکتر فریدون نوری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه

 

 

۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید